Näkyvyys ja toimivuus samassa messuständissä

       

Näkyvyyden rappuset

Näkyvyyden rappuset
Messuosaston voi näkyvyydeltään jakaa kolmeen osaan. Perusajatus on että messu-osastosta löytyy:

A) "näyteikkuna"
B) "esittelytila"
C) "kehys"

Somistus lähtee siitä että osastolle annetaan kolmiuloitteisuutta. Otetaan huomioon että osastossa on korkeus-, leveys- ja syvyysfaktori. Näin saadaan maksimoitua näkyvyys ja jätetään tilaa esittelijälle toimia.

Kehys - Brändiä tukeva tausta
Korkein alue. Se tulee näkyä etäältä (yli esittelijöiden) ja mainosviestin tulee olla hyvin pelkistetty ja selvä.

Vihje: Tutustu AluLite ketjumoduuleihin joilla voit muodostaa jatkuvia messu-seiniä. Korkeus 1,0 metristä aina 2,5 metriin.

 

Esittelytila - sinun vastaanottotilasi
Tilassa luot suhteita ja kerrot tuotteesi eduista. Tavoite on ohjata asiakkasi tänne "peremmälle".

Vihje: Vaadi osastoltasi tarpeellisen mutta älä ahtaa niin täyteen että messuständistäsi tulee käyttökelvoton. Räätälöi esim. promootiotelineesi vastaamaan messuosastosi kokoa.

 


Näyteikkuna - Hot Spot
Tässä asiakas saa ensikontaktin. Jaa lyhyttä osuvaa tietoa tuotteestasi ja jaa esitteitä tuleville asiakkaille.

Vihje: Voit onnistuneesti myös yhdistää messuständin Hot-Spot osioita valitsemalla AluLite tiski jonka koko ja toiminnat ovat täysin räätälöitävissä juuri sinun messuosastolle sopivaksi.